Friday, August 04, 2006

Tek disi cikmis canavar....

Müjde annecim müjde...

Ilk disin cikti..yaklasik 10 gün önce..sen 8,5 aylik iken yani...biraz merakta biraktin bizi..ama sonunda kazasiz belasiz atlattik bu dis olayini..ates yapmadin, sevindirdin bizi..ama huysuzluk o bicim..yok aslinda cok huysuz degilsin..sadece bircok ilki ayni anda yasiyorsun,biz bu yogun tempoyu kaldiramiyoruz,ve isteklerin bize biraz huysuzlukmus gibi geliyor ama degil aslinda..senin bu kadar seye enerjin yetiyor da biz yari yolda kalakaliyoruz...

Bir kere yabancilari tanimaya basladin artik,yabanci biri seni kucagina almaya yeltendiginde nasil sikica tutuyorsun bluzumu..yok o yabanci biraz daha israr edip ,seni kucagina alirsa basiyorsun cigligi yabancinin kulagina kulagina..morali bozuluyo tabii yabancinin..daha bir ay önce gülerek kucagimiza gelen bebege ne oldu diyorlar..büyüyorsun bebegim..Bunu kabul etsek iyi olacak..

Bi de artik iyice mobil oldun bebegim..Pitir pitir sürünüyosun..istedigin seyin yanina gidebilmek cok mutlu ediyor olsa gerek seni...8 aylikken öne dogru sürünebildin, 7 ayliktan beri de arka arkaya gidebiliyorsun..son 10 gündür de sandalye kenarlarina tutunup ayaga kalkiyorsun..benim icin cok yorucu bir sürec,cünkü seni sürekli gözlemem gerekiyor..Babandan kalma bir tahta oyun bahcesi var..Onun kenarlarina tutunup kalkiyorsun,yeterince siki tutunamadiginda veya,ellerin kaymaya basladiginda hemen aglamaya basliyosun,gel beni kurtar,biraz sonra düsücem herhalde,diye..Cok sevimlisin bebegim..ama anne burda yalniz oldugu icin ve kimseden yardim alamadigi icin,biraz gereginden fazla tahammülsüz...bak göreceksin,annenin bu ruh hali düzelince seni daha da mutlu bir bebek yapacak..söz annecim..

seni cok seviyorum tatlisim...

3 Comments:

Blogger Sütobur said...

bilgecim,benim sütobur, etobur olma yolunda ilk adimlari atmaya basladi..bugün de 2.disimizi patlattik..hergün yeni bisey gösteriyoruz aksam babamiz eve gelince..Agustos sonunda dönüyoruz Istanbula...siz de 2.yasiniza basmissiniz..kutlarim ve cok öperim benim uslu ozanciimi...

12:57 PM  
Blogger Imo Mzi said...

ne kadar özledim o günleri...delimiyim neyim,rahata erdim ya hemen bebek kokusu tütmeye başladı burnumda.
dişleriniz hayırlı uğurlu olsun.nede güzeldir onlar şimdi mini mini.herşeyide ağzına götürüp ısırıyordur şimdi sütoburum,aahh ahh.fena şey şu annelik,bağımlılıkmı yapıyor ne??

4:22 AM  
Blogger Minik Patikler said...

hayırlı olsun minik ve keskin dişleri :)) masaAllah annesi sapsasaglam olurlar ınsaALlah.

bizim 10 ay bitmek uzere diş miş yok :))

3:01 PM  

Post a Comment

<< Home