Thursday, July 27, 2006

Sütoburun reklam panosunu da yaptilar artik....



Annecim dün yolda, yukardaki resmi kocaman bir reklam panosunda görünce ,tamam dedim..benim oglum icin hazirlamislar bu reklami..tam sütobura yakisir bir mizansen...cok hosuma gitti...sen hala dislerini cikaramadin bi tanem..ama cok az kaldi..gecelerimiz yine cok hareketli..ama artik anne alisti...öflemeden kalkiyor ,ya su ya da meme ile senin tekrar uykuya gecmeni sagliyor..ama bu gece bu bildik numaralar seni uyutmaya yetmedi ..gecenin 4 ünde uykun kacti..ben mutfaktan kosar adim ,biberona su doldurmaya gittim..geldigimde ne göreyim..sen yatagin uc kismina tutunarak ayaklanmissin,kapiya bakip beni bekliyosun en seker halinle..seni yemek istedim...ama uykun iyice kacar diye tuttum kendimi..

Emeklemek konusunda baya yol katettin..artik ben nereye, sen oraya pesimden..koltuklarin kenarina tutunup kalkmaya calisiyosun sürekli..bazen canini yakiyor bu hevesin..düsüyosun patir patir..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home