Thursday, July 13, 2006

Bir kücük adamin evrimi...

Oglum..

Senin annen cok tembel bir kadin...yok yani bazi konularda..bu blogu senin evrimini anlatmak icin acmistim..ama görüyosun iste nerdeyiz..sen 8 aylik kocaman bir adam oldun bile..emeklemeye calisiyosun bu günlerde..yaklasik bir bucuk aydir, geriye dogru kaydirabiliyosun vücudunu..sen 6 aylikken cok dert ediyordum neden bu cocuk hala dönemiyor diye..simdi bazen kiziyorum sana ,yatagina yatirdigimda bir o yana ,bir bu yana kendini sarhos edene kadar dönüyosun..bu kadar abartmana gerek yok bebisim..

Dislerimiz de yok meydanda daha..ama s1kint1s1 mevcut..dün gece yine uykundan aglayarak uyandin bircok kez..ne yaptiysam susmadin...seni susturan tek sey meme oldu dün gece..Bu dis olayimizi atlatana kadar anne sütüne devam...en azindan..

simdi uykudasin misil misil...yaklasik 07.00 de kalkiyoruz her sabah..bu kadar dakik uyanmamiz beni de sasirtiyor..evet ,babanin evden ciktigi saat..gözümü ne zaman acsam üstünü giymis ,elinde cantasi, ya seni ya da beni öpen bir adam görüyorum..Bizi babacik uyandiriyor demek ki istemeden her sabah..olsun bebisim, iyi ki de böyle basliyoruz güne...

Biraz da oyuncaklarindan bahsedelim..senin forograflarini yayinlamak istemiyorum ama,oyuncaklarinin fotograflarini cekip bloguna yerlestiririm bi tanecim...sana üzerinde oynaman icin bir örtü almistik,"Spiel Decke"...üzerinde dikkatini cekmesi icin planlanmis bir sürü rengarenk ve degisik kumas türlerinden yamalar var..kimisine bastirinca ses falan cikariyo..onun üstünde oynaman icin seni ne zaman oraya biraksam ,popocugunu ittire ittire gidip halinin püsküllerine musallat oluyosun..uzun bir süre s1k1lmadan oynuyosun onlarla,dün de haliyi kaldirip altindaki marka kagidini koparirken yakaladim seni..Anladim bi tanem bundan sonra sana oyuncak filan yok..onu mu demek istiyosun bana..annecim ben zaten kendime oyuncak bulabiliyorum mu demek istiyosun..bizim de oyuncak konusunda hevesimiz kacti zaten..kücük yumusacik bir köpecik aldim sana,uyurken sarilman icin..ne zaman eline versem bir hisimla atiyosun köpecigi yataktan..

hadi tatlisim sen sabah uykundan uyanmadan annecik,senin üzerinde sürünüp ,hatta bazen parkelerini yaladigin parkuru temizlemeye gitsin..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home