Sunday, May 07, 2006

Neden benim adim sütobur...

Mamicim ,dogdugumdan beri bana komik komik isimler buluyor...Her gün baska bir neseli (!) isimle sesleniyor bana..daha ben 5,5 ayligim farkinda olmam saniyor ...ama cok yaniliyor..Hangi ismim nüfus kagidimda yaziyor bilmiyom valla....Ee annecim isim bulma konusunda sen bu kadar yetenekliydin de, benim ismime neden bu kadar zor karar verdiniz, anlamak güc ..Allahtan insan yavrusu 40 haftada gelisimini tamamliyor da, böylece bircok aile faciasinin önüne gecilmis oluyor..O "Isimler sözlügünü" kac kez gördüm babamin kafasina dogru havalanirken...

Iste mamicimin son favorisi "sütobur"... Bana anlattigina göre yeryüzünde canlilar yedikleri mamalara göre siniflandiriliyormus...Ne garip...Köfteyi ve kebap cesitlerini sevenler etobur , ispanagi ve semizotunu sevenler otoburmus...ama bunlarin her ikisinden hoslanan bir grup da varmis...neyse ...ben bu adi gecen yiyeceklerin hicbirini denemedim daha...Ben süt icmeyi seviyorum cok...ama sadece , annemin benim icin ürettigi, benim damak tadima göre hazirladigi ,her daim agzimi yakmayan sicaklikta sakladigi sütü seviyorum....

2 Comments:

Blogger Imo Mzi said...

ya sütoburcum dert etme bunları bizim evdede bir sütobur var hemde kocaman senden 15 ay daha büyük ama hala bırakmadı o nefis sütü.(yani nefismi bilmiyorum ama kızım öyle diyor,artık nerdeyse konuşuyor ya bende detaylı bilgi alıyorum bu konuda)

3:09 PM  
Blogger Sütobur said...

sevgili imo, bilmiyorum kiki senden nasil süt istiyor..ama sütobur, garibim daha kendini ifade edemedigi icin ,aciktiginda,onu kucagima aliyorum, tisörtümü tutup,öyle bir cekistiriyor ki,gülmekten ona süt veremiyorum..acmama yardim ediyor aklinca...ama cok güldürüyor beni oglum cok.
Bu arada Kahvecige cok üzüldüm,cok aci cekmemistir insallah..

7:30 AM  

Post a Comment

<< Home