Monday, May 08, 2006

Bir garip sihirbazlik...




Herkes sihirbaz olmak ister...Oyle cok profesyonel olmaya gerek yok...Ucundan kösesinden biraz sihir yetenegimiz olsun isteriz, "Tatli Cadi"yi siyah beyaz seyrettigimiz günden beri..Ama farkinda bile degilizdir cogu vakit nasil sihirli bir güce sahip oldugumuzdan..Hayatimizin bir evresinde ellerimiz bulusur önce sevdigimizle...Ellerimizle taniriz birbirimizi,ellerimizle güveniriz...Ilk önce eller hisseder dokundugu ellerin ne kadar mutlu oldugunu...Birbirine kuvvetlice kenetlenmis parmaklarin sihirini...Okus pokus demeye bile gerek yoktur...Bir gün o parmaklar acildiginda en az sapkadan cikan beyaz tavsan kadar saskin baska bir kücük el buluruz...Benim anlamadigim David Copperfieldìn yaptiklarina neden bu kadar sasiriyoruz....asil sihir bizde, icimizde...

2 Comments:

Blogger Sütobur said...

Sevgili Bilge ...tabii tanisiyoruz...en son Rüzgarin anne -babasinin dügününde görüsmüstük...hatta bir aksam,daha biz okulluyken , Rüzgarin annesinin vosvosuyla Sultanahmete gitmistik hafizam beni yamultmuyorsa...Bu arada Rüzgar dün saat 11.00 de dünyamiza tesrif etti, 3500 gr...cooook sevimli ..ayni anasi gibi bir burnu var :)

1:50 PM  
Blogger Sütobur said...

bilgecim, evet X memleketindeyim hala..calismiyorum su anda evdeyim,sütoburla ilgileniyorum...ozzynin sayfasina girdim,resmini gördüm ,kocaman adam olmus.Rüzgarin annesi anlatirdi cok uslu bir bebekmis diye,hala öyle mi ??yoksa biz onu coktan nazar ettik mi bile..cok öptüm..

4:41 AM  

Post a Comment

<< Home