Tuesday, May 09, 2006

ANILARRR...ANILARRR




Yurdumun herhangi bir Tip Fakültesinin köhne bir amfisinde, Celik Bilek ve Rodi ,Cocuk Hastaliklari dersinde kacsak mi kalsak mi diye tartisirken ,sonuca vardiklari icin degil sirf hocaya yakalandiklari icin derse katilmak zorunda kalmislardir..Dersin konusu önemlidir ,hoca bol yazili, az resimli slaytlarla , ögrencilerin hem dersi dinleyip hem de slaytlardaki textleri kopyalama yeteneklerini ölcmek istemektedir..Celik Bilek Anadolunun herhangi bir uzak sehrinden gelmistir okumaya ,ders notlarini almaya kararlidir ,hic deftere ve resimli slaytlara bakmadan ders notlarini kopya etmektedir..Bu arada söyle bir diyaloga da laf yetistirmek zorunda kalir...

R: -Ay su slayttaki bebege bak Celik Bilek..

C.B : -Kizamik asisi 9.ayda....(bir önceki cümleyi unutmamak icin, sesli tekrar etmek zorundadir yazdiklarini )

R : -Bak bu bebegi kacirma , cok tatliydi...

C.B: -Karma asilardan sonra ates , kusma ,huysuzluk...

R : -Bari su bebegin tulumuna bak, ayicikli ne güzeldi ...

C.B : -Bcg asisi ayicikli bir asidir....yaa..kacirdim cümlenin basini iste Bcg asisi nasil bir asiydi..bir rahat vermedin be Rodi..

R : -Bosver asilari, slaytlardaki bebeklerin tulumlarina bak,ben de bebegim olsun istiyorum ,ona hep tulum giydirecem...ne güsel..

C.B: -Tamam anladik tulum sevgini , bak su sayfaya yaziyorum "Rodi dogurunca ,bebege tulum hediye edilecek.." Simdi rahatladin mi...gitti güzelim ders notlari ...


Iste bugün benim tulum alma günümdür ...O günün üzerinden 9 yil gecmistir, o defterin o sayfasi koparilip saklanmistir eski sinema biletlerimin yaninda...Dün Rodinin bebegi dünyaya geldikten sonra, elimde telefon, bir süre kalakaldim öylece... bu ani canlandi gözümün önünde daha dünmüs gibi..Haa bu arada merak edenler icin Rodi o sene Cocuk Hastaliklari dersinden kalmistir, ama azmetmistir , ülkemizin en iyi Cocuk hastaliklari hekimlerinden biri olmustur :)

3 Comments:

Blogger pinomino said...

O rodi zaten hep akıllı çalışkan bi rodiydi:) lisede de tuttuğu notlar ve yazısı özellikle süperdi..doktorların yazısı berbat olur ya (bknz.eşim:) hep merakla beklemişimdir rodinin yazısı bozulacak mı diye:) ama yok en güzel yazıya sahip doktor oldu kendisi:)
ona da bi blog açıp hediye etsek mi acaba:)

1:40 PM  
Blogger pinomino said...

bu arada küçük bi düzeltme yapacağım:) rodi çalışkandı ama ben hala salak gibi ters okumuşum yazılanları..demek seni ders dinletmeyen rodiydi:)) tamam .. şimdi işime dönebilirim:)
öptüm sevgiler:)

8:21 AM  
Blogger Sütobur said...

pinocum, evet isimler karismis..ama haklisin yazi konusunda, sadece rodinin yazisi üzerine bilem bir blog acilabilir..Bizim hatun tembellik ediyor ,bir blog acmiyor kendisine..gerci hakkini yemeyelim 5 günlük bebegi olan bir bayanin yapacagi en son sey olur herhalde kendine bir blog acmak...
bu arada seni cok aniyorum evde pinocum..bana güc veriyosun farkinda olmadan..Sütobur geceleri cok huysuz bu aralar,bazen cok zorluyor benim sinirlarimi.pino nasil iki bebekle ugrasti sen de yapacaksin diyorum kendi kendime..ise yariyor..üfff annelik cok zormus..cok öptüm..

4:34 AM  

Post a Comment

<< Home