Friday, July 14, 2006

Emeklemek icin emek gerek...

Sonunda basardim..
ne zamandir üzerinde calisiyordum..Ben yerde debelenirken ,benim zalimler ,yani annecim ve babacim , benim ilgimi ceken bir objeyi söyle yarim metre öteme koyup, tepkimi gözlüyorlardi...bir süredir yüzüstüyken vücudumu kaldirabiliyorum ellerim ve ayaklarimin üstünde..Ama bir milimetre bile ilerleyemiyordum..eller cakili kaliyordu..nerdeyse yanibasimda duran o cok cekici oyuncaga ulasamiyordum bir türlü...ilk basta vücudumu gitmek istedigim yöne dogru esnetmeye basladim..yok olmuyor,yine ilerleyemiyordum..Sonra popomu havaya kaldirmayi ögrendim el ve ayaklarimin üstünde dururken..bu da fayda etmedi...bir arpa boyu bile yol gidemedim..bir haftadir da dizlerimi öne dogru hareket ettiriyorum ama sonuc yine basarisiz..oyuncaga ulasamiyorum bir türlü..

ve dün ,büyük gün , anladim ki benim koca kütleyi hareket ettirebilecek asil güc ellerimdeymis..söyle sag elimi bir ileri attim, baktim solda onu takip ediyor ..ayaklar zaten dünden razi..Ve bendeniz ,nami diger sütobur , emeklemeye basladim..

Annecim korkulu günlerin basliyor..öyle beni halinin üzerine yatirip ,etrafima da birkac oyuncak serpistirip,mutfakta sarki söyleye söyleye yemek yapamayacaksin artik ..her nakaratta beni kontrol etmen gerekecek..lakin su müzik seti uzun zamandir ilgimi cekiyor...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home